I put the blame on Kak Atun - patotnya I telah berikrar pada diri sendiri tak mau tengok sebarang jualan tiket dah sebab I dah amek tiket until March next year.Then she told us ( Mek Nie and I) ada sale kat Air*sia.
Gara-gara gatai tangan dok search ticket undeliberately (read : undeliberately ok) I bought another ticket for Labour Day.Lepas beli baru macam nak fikir - masa untuk gi epot sama ja ngan masa flite KK - Penang. Tapik tak pe, senangkan hati sendiri - as the tickets only cost 200++ for return trip, kalo tak terbalik pon rasanya sama ja kalo ngan I dok kat sini dan soping online.
Pastuh bila check balik those travel itinerary in my email folder - rasa macam I bakal balik every month saja next year.Hoho.Rite now, to think about getting to airport and wait for the boarding time would make me feel nauseous.
Tapik kalo naik flite gih jenjalan kat tempat lain tak rasa loya kot.Haha.
p/s: Pastuh heran apesal duit tak pernah nak bertambah kan?
Gara-gara gatai tangan dok search ticket undeliberately (read : undeliberately ok) I bought another ticket for Labour Day.Lepas beli baru macam nak fikir - masa untuk gi epot sama ja ngan masa flite KK - Penang. Tapik tak pe, senangkan hati sendiri - as the tickets only cost 200++ for return trip, kalo tak terbalik pon rasanya sama ja kalo ngan I dok kat sini dan soping online.
Pastuh bila check balik those travel itinerary in my email folder - rasa macam I bakal balik every month saja next year.Hoho.Rite now, to think about getting to airport and wait for the boarding time would make me feel nauseous.
Tapik kalo naik flite gih jenjalan kat tempat lain tak rasa loya kot.Haha.
p/s: Pastuh heran apesal duit tak pernah nak bertambah kan?
4 comments:
ok pe.. balik tetiap bulan jumpa suami tercinta. bakal isteri solehah kan ni.. nnt u boleh buat post penghargaan kat blog airasia "kerna mu daku dpt jumpa suami ku nun jauh di mata". ahaks!
Kc,
Bakal isteri solehah-Insya Allah.Ameen.Hiks.Ye,balik tiap2 bulan untuk iron baju suami di samping peringatan secara halus "isteri anda di sini".Hiks.
Bukan tulis kat blog, i capab tulis kat magazine Travel3Sixty yg kt dlm flite tuh.Haha.
ha ha..terpengaruh jugak..i tolong u la tu..patut ucap terima kasih tu pastu bawak ikan pekasam..
Kak Atun,
Haha.Owh,hidden agenda ye.Taktik nak suh bawak pekasam.
Thanks ye sbb pengaruh I.Muehehehe.Nanti awai bulan 12 mai Perlis,I bagik u doorgift pekasam.Ahaks.
Post a Comment