Gigih buat entry 10.10.10 - bak kata tetamu jemputan kat Nasi Lemak Kopi O(i tak tau sapa,i tekun iron baju),tarikh yang hanya muncul every 100 years.Selain daripada majlis perkahwinan terunggul dekad ini (as written on his card.wow- in sarcastic way) angkasawan negara, I definitely would remember it as my 1st day menstrual cycle.Haha.
I lagik terhibur tengok Maher Zain kat TV9.Ya Allah,muka sangat sejuk ja mata tengok.I tadak la kipas susah mati beliau ke apa but that guy is awesome.I tak pernah pon amek bab siapa beliau - my curiosity hasnt been triggered yet.Tadik baru tau he had worked with chart topping artis such as Lady Gaga and Akon before.Other than Raihan and Now See Heart ( see,i dengaq ok nasyeed,siap I beli kaset Now See Heart original lagik time matrik dulu) , I vote him as best Islamic music performer.
Thanks to Ema and Zz, the two dearie sisthas of mine.First time I dengar kat blog Ema,lagu Open Your Eyes.Then she tagged me the vc at FB.And it was Zz's link I listened to other song.Rasa cam nak nangis ja dengar (ok sebenarnya memang berair mata pon - for no reason -a typical emo me who could be so easily moved).Sebab tu la I hardly watch a sad ending muvie or drama.My stomach would feel all stabby and nauseous.Haha.Tak mau la menyedihkan diri senirik for nothing.
Dedolu time kecik-kecik it was late Mak Tok who always taught her grandchildren the nasyeed.25 Rasul la,10 Malaikat la and a few more nasyeed which I still remember until now.Patutnya telinga budak-budak zaman skang ni patot disumbatkan dengan nasyid-nasyid neh.Neh bukan main lagik lagu Lady Gaga la, Katy Perry la bagai,tanya nama 25 Rasul tak tentu lagik bleh jawab.Eh,motif tetiba ustazah mode?Btw, waktu primary school dulu I ialah peserta group singing and nasyid ok.Tilawah pon pernah wakil tau tapik kompem la tak menang.Eh,sedap jugak rupanya suara I.Haha.
I lagik terhibur tengok Maher Zain kat TV9.Ya Allah,muka sangat sejuk ja mata tengok.I tadak la kipas susah mati beliau ke apa but that guy is awesome.I tak pernah pon amek bab siapa beliau - my curiosity hasnt been triggered yet.Tadik baru tau he had worked with chart topping artis such as Lady Gaga and Akon before.Other than Raihan and Now See Heart ( see,i dengaq ok nasyeed,siap I beli kaset Now See Heart original lagik time matrik dulu) , I vote him as best Islamic music performer.
Thanks to Ema and Zz, the two dearie sisthas of mine.First time I dengar kat blog Ema,lagu Open Your Eyes.Then she tagged me the vc at FB.And it was Zz's link I listened to other song.Rasa cam nak nangis ja dengar (ok sebenarnya memang berair mata pon - for no reason -a typical emo me who could be so easily moved).Sebab tu la I hardly watch a sad ending muvie or drama.My stomach would feel all stabby and nauseous.Haha.Tak mau la menyedihkan diri senirik for nothing.
Dedolu time kecik-kecik it was late Mak Tok who always taught her grandchildren the nasyeed.25 Rasul la,10 Malaikat la and a few more nasyeed which I still remember until now.Patutnya telinga budak-budak zaman skang ni patot disumbatkan dengan nasyid-nasyid neh.Neh bukan main lagik lagu Lady Gaga la, Katy Perry la bagai,tanya nama 25 Rasul tak tentu lagik bleh jawab.Eh,motif tetiba ustazah mode?Btw, waktu primary school dulu I ialah peserta group singing and nasyid ok.Tilawah pon pernah wakil tau tapik kompem la tak menang.Eh,sedap jugak rupanya suara I.Haha.

4 comments:
ooooohhhh. ade my name.....i'm touched......listening to his song, rse cam there's something we've been missing all this while kan?
Zz,
Yup,very true!Perasaan yang tak tau nak gambarkan.
motif?? u nak bitau suara u sedapkan..habaq je la :p
Che Bie,
Haish.Do I make it so obvious?
Ahahhahahhaha.
Post a Comment