Last nite episode's of Amazing Race Asia was superb.I usually watched the repeated but being mention by Kc that they wud do bungee jumping so I was excited to watch it.
They did the challenge in Ivancargill, New Zealand - that place is spellbindingly beautiful.Then, sprang to my mind, drama Thailand yang telah mentrigger cecita I untuk lompatan lelabah tuh also took place in New Zealand.Tapik I tak sure la kat mana, nanti la google.Drama tuh tajuk When Heaven meets Earth ke tak silap.
I plak rasa adrenaline pumping yang sgt laju - bungee jumping tuh, 134 mtrs hanging on the air for 8.5 second.OOoWhhh!!And the other challenge, buaian. 120 mtrs soaring in the air.Fly fly like a bird!I wish to do both!!
Well, finally my least favourite couple eliminated.I cemus ngan watak isteri beliau yang suka mengarah tuh.
Honey, take my bag.
Honey I cant run, my feet hurts.
Babe, I can do this. U do it!
HUish la.I yang tengok neh pon sakit ati.But the husband sangat la baik.Siap bila dah kena eliminate cakap lagi,
Marriage is the most important thing.It means that we have to balance the strength and the weakness of each other - Sweet!
p/s:Kanda, bungee jumping jom.
Friday, October 29, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
6 comments:
KC tu i ke? :P pasni u bleh tgk TARA dgn senang ati. so far team lain yg tinggal, i xdak komen -ve.
Kc,
Ye, u la.Hehe.Team lain pon ada jugak derangnya -ve side tapik cam tak super annoying sgt la.Hoho.
that's y i x blh masuk tara: haha
i cud hv died! omg, walaupun i x berada d tmpt kejadian, i dpt membayangkan perasaan terjun i2.. or swing yg scary itu.... ngeriiiiiiiii~
Kc Bed,
U can leave the TARA alone.Let us talk about roller coaster and solero shot 1st;p.
i menyampah ngan makcik tu.. cmne la dia bleh jd team malaysia.. wat malu je.. huhu
Marwan,
Very true.Teros semangat chentakan negara hakak nak sokong menjunam ok.
Post a Comment