Monday, October 11, 2010

The annoying network coverage

Recently network coverage sangat poor.Sket-sket "no network coverage". Tak pon "emergency call only".Tak pon ada ja My C*lcom tapik tadek line-harapan palsu.Line tepon umah pon tatau apa masalah.Luckily xcess to internet still on walopon takkan ada di kala blackout.

Tadik tanpa ringtone tetiba ada miscall beliau.Pastuh received his message after quite some time.Pastuh 18 juta kali reply asik-asik sending fail.

I ngan better half bukan pasangan yang akan call hari-hari dan update status setiap 5 minutes to each other.So kalo tetiba I rasa sangat nak cakap ngan dia and tak de coverage mesti la I rasa sakit ati. And bila ada miscall notification dari dia after some time I akan rasa sebak.Drama kan?Haha.

Bodoh punya line tepon.I mish talking to my better half rite now.*wince*

0 comments:

 
I'm trying to live my life to the fullest. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino