Tak tau lagik bila nak plak nak pi Sabah pasneh.
Sabah is too expansive, banyak tempat menarik tapik the distance from each places jauh. Banyak lagik tempat I tak sempat pi - Pulau 3, Tenom, Kinabatangan blablabla..including Mount Kinabalu. Nak kena tunggu Mikhael besaq sket neh.
Nasib baik sempat dah jajah Sampoerna yang another pelosok Sabah itu.
Kali neh ngan Mikhael we went to the places yang we had been before and I had been before with the exception of Diary Farm. Island of course I tak pi, hero kecik lagik. Husband ja pi ngan bespren dia, tuh pon Manukan ja as nak kejar Diary Farm plak. Tapik dia pi best sebab ada port baik punya snorkeling, waktu pi ngan I dulu kami snorkeling kat tempat tak banyak ikan.
Tapik this time pi eventhough activities and time restrain, tapik sangat bermakna. FYI, walopon Mikhael loves to scream di masa senggang beliau, tapik dia sangat behave in flight. Gud boy Umi and Babah.
Sabah is too expansive, banyak tempat menarik tapik the distance from each places jauh. Banyak lagik tempat I tak sempat pi - Pulau 3, Tenom, Kinabatangan blablabla..including Mount Kinabalu. Nak kena tunggu Mikhael besaq sket neh.
Nasib baik sempat dah jajah Sampoerna yang another pelosok Sabah itu.
Kali neh ngan Mikhael we went to the places yang we had been before and I had been before with the exception of Diary Farm. Island of course I tak pi, hero kecik lagik. Husband ja pi ngan bespren dia, tuh pon Manukan ja as nak kejar Diary Farm plak. Tapik dia pi best sebab ada port baik punya snorkeling, waktu pi ngan I dulu kami snorkeling kat tempat tak banyak ikan.
Tapik this time pi eventhough activities and time restrain, tapik sangat bermakna. FYI, walopon Mikhael loves to scream di masa senggang beliau, tapik dia sangat behave in flight. Gud boy Umi and Babah.
4 comments:
mikhael yg muncul di mana2 saja. i suka tip of borneo itew. nama pon kelas.
Diary Farm tu femes kan? Cantik kalau wat outdoor photoshoot.. :)
Selamat hari raya Aidiladha, Dik Hud. Balik kg tak?
mcm kat new zealand la pic lembu-lembuan tu. clust.
cantiknya New Zealand Sabah itu..best laa mikhael dh smpi sana..Cik Long pon x smpi lg ;p Ummi, bole frame kan gambar tersebut. Nice!
Post a Comment