I mesti la gigih mau pulang demi menyambut birthday suami tercinta.It was his birthday on the next day and as requested the wife woke up early to cook her husband nasik lemak.Dik La said aku buang tebiat tetiba rajin masak nasik lemak.Husband said nasik lemak suprisingly sangat sedap - DUSH.Suka underestimate ketereran isteri tau.Haha.
We returned to Penang, he went to work on weekdays and I became the housewife again.My favourite old ambition.Haha.
We visited Muna, Hasni and liltle Haikal at their new residence at Kepala Batas.And returned to Perlis again on the Chinese New Year hols as all my siblings with the exception of Abg Jatt were home.Plus I'll depart from Alor Setar on that Saturday.
Again we celebrated husband and Abah's birthday as they shares the same birthdate.
Dear Abah, Hepi 64th birthday. May you have a great health and happiness ahead.Saya sayang Abah.
Dear Husband, Hepi 25th birthday (hiks!).I wish u all the happiness in the world be urs and ours and may Allah bless u always.I love u more than words can say:)
Hari nak balik tuh sempat lagi pagi-pagi buta gih picnic.Padahal kol 12 dah nak pegi airport.Ye, berseronok-seronok dulu di pagi hari supaya tak sedih nak balik.Cet! Banyak la.Encik Hazrul, I sampai airport muka sedih,dia dok buat lawak-Ceewah,tu seronok nak balik Sabah la tuh.Dush! Nak ja aku cepuk sekali.Nasib baik nak balik dah, malas la nak derhaka.Huhu.
Cuti yang sangat fun dan seronok!
Lambatnya nak skool holiday lagik :(.
3 comments:
wah! suda lama tidak ketemu!
x kena cuci rumah due to banjir kah?
happy besday to ur fil and husband.. sabrlah ye nt insyaallah u mesti dpt tukar.. :)
Kak Long,
Yep!Sungguh lama.Umah i tak banjir plis.So tak kena cuciloh!
Faten,
Thanks:)Btw, it's my dad and husband fil.Hiks.
Post a Comment