Thursday, August 30, 2012

Riang Ria Raya 2012

It's been more than a week after raya and I baru nak update kisah raya.

Life is pretty busy and hectic recently.

Timetable kelas berubah, rasa macam pretty pack. As Mikhael pon almost hit a year, lagi la jenuh nak berkejaran. Masa dia tido adalah masa untuk I buat kerja atau pon I berehat sekali. Masa untuk riang-ria dan bersukaan untuk diri sendiri almost tiada.

So when his Babah said,
 "Umi jaga Mikhael kadang-kadang Babah tengok macam bebai" - I kecik hati. 

He is the best thing Allah ever granted to me. My precious liltle prince.I jaga Mikhael setahun all by myself and never had complained. Cuba cari mak-mak mana yang tak pernah rasa bebai jaga anak depa.Time penat memang la rasa bebai. Tapik bila tengok muka anak tuh rasa bahagiaaaa sangat.

Eh, back to raya stori.

This year we spent this raya at Perlis as my siblings semua balik.
Raya ke -3 baru balik Penang.
 
Mikhael's first raya. Last raya he was still in Umi's tummy.
So tahun neh eksaited beraya sebab ada Mikhael and Babah.
Asal masok shopping mall berkenan ja baju kat Mikhael. Tak pon nampak ja baju kat Babah dia.
Baju sendiri kira kurang sket la.Skett ja la. Haha.
 
Tapik Mikhael tak sehat sangat. Asiik ja berhingus.
As husband still keja a day before raya, so both of us dipos balik dulu dengan Abg Jatt.
Malam last puasa tuh siap buat barbeque, tapik dah lewat malam.
Tergamak btol start bbq pukul 10 lebih.
I time tuh siap tertido sebab tidokan Mikhael, sedar time Babah dia sms tanya makan banyak ke tak.

Padahal I dah selamat sampai Paris. Haha.

Okeh, let the pictures tell the stori:)

Our family:)

The siblings

Umi mintak maaf Babah.Hukhuk.

Family gath

Skang Umi berbaris untuk Mikhael plak.
Second raya

Muka inesen Babah marah

Cinta hati saya


Harizq Potter on the go

0 comments:

 
I'm trying to live my life to the fullest. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino