Thursday, July 28, 2011

It starts to make me turn green

Recently, people keep asking me about bringing my baby next year. Or talked about how I would raise my baby alone next year. Or how hard it would to find a babysitter here. And it inevitably pissed me off.

**credit**

Seriously, I dun need the question rite now. To talk about it.And dun even want to think about it.

What I really want to think rite now is to go back home and to deliver my baby with my husband around.That's it.

Sedangkan suami saya yang dah kat sini dengan kondisi blackout pon saya dah rasa kesian tambah la lagik baby saya.Memang la orang boleh cakap anak orang lain survive ja kat sini.So wut if I dun want my baby to go tru the same condition?Sekarang kalo blackout ke, tak de air ke, tak pe, baby dalam peyot.Umi ja yang rasa semua tuh.

Rasa cam nak marah ja bila orang tanya baby tinggal Semenanjung ke nanti.Hello!Jangan tanya boleh tak?I would apply to transfer again this coming September and if I fail again, by then I would think wut should I do.

Kekadang rasa cam orang-orang yang berkenaan neh tak de otak ke apa.Wut if they are in my shoes. Memang la tak boleh nak puaskan hati semua orang.Tapik kalo kaum kerabat sendiri kenapa pulak boleh ja pindah.Boleh ja posting kat bandar, kat kampung sendiri.

Come on la!Sense of humanity and sensibility tuh sila integrate sket dalam diri.

Memang la suami saya bleh uruskan diri sendiri and hardly complain and I grateful for that(p/s :i love u:)). But wut is the point of us getting married if i couldn't manage his makan pakai.Plus dah ada baby nanti, kesian baby kalo jauh2 ngan Babah dia.

Saya ingat coming September application, kat part reason tuh saya nak letak hadith je la.

3 comments:

Anonymous said...

part nak letak hadith tu mmg terbaik la sis..

aku doakan yang terbaik untuk hang ya..dun worry..i love you friend

MIZa

Azizi Abd Rahim said...

Salam..

i pray for u hot momma!!yay you!!

miss Bed said...

people are bound to be curious! :p

 
I'm trying to live my life to the fullest. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino