Sunday, January 16, 2011

As clumsy as Huda

Take a break jap darik buat kerja skolah.Lama tak menulis, lenguh jari.(banyak la take a break.baru tulis not even 5 minutes.)

Last week within this hour saya ngan Hazrul tengah jenjalan kat Tamu Gaya.Eh, it was only a week saya tak ngadap muka beliau rupanya.Saya ingat dah a month.

Eh,time2 neh la plak nak kuar lagu For the rest of my life neh.Nangis kang!Haha.

Tetiba i teringat satu skrip citer Pisau Cukur ( ye Etty, aku tgk citer Melayu,tapik ini donlod), mamat tak ingat nama tuh cakap kat Maya Karin time they were practising to dance.

Kalau you tak boleh nampak bodoh di depan orang yang you sayang, depan siapa lagi?

Me being stupid in front of him?
Owh, like a zillion time.Setakat tersadung tuh tak payah cakap la.Suami saya hanya mampu geleng kepala, tolong dan redha.Kalo saya bertungkus-lumus dan kalot carik barang tak jumpak dan akhirnya jumpa, beliau akan membuat muka bertenang dan berkata "I just knew it".And he finally created his own idiom - as clumsy as Huda.

So I said to him, pernah dengar tak when a man and woman get married, or the wife is conceiving, the husband would inherit the wife's clumsiness or other flaw.
And the husband said"At least Abg tak tersadung kaki sendiri kot".
Ok, fine.

I mish everything about kamu.

No one could ever know me
No one could ever see me
Seems you're the only one who knows
What it's like to be me
Someone to face the day with
Make it through all the rest with
Someone I'll always laugh with
Even at my worst I'm best with you, yeah!
The Rembrandts ~ I'll Be there For You

2 comments:

LUTH ^_^ LUNA said...

haha vote for pisau cukur...i like...huda gedik!!!

h-huda said...

kenyataan aku gedik tak boleh tidak kan?ampeh punya etty.

 
I'm trying to live my life to the fullest. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino