Tuesday, September 21, 2010

Juwita & Arjuna : The done and the remaining stuffs

Last Friday we went for HIV test at the clinic near his place.After 2 hours drive from Perlis and managed to reach the clinic at 11.00am,Pak Cik kaunter said to come back at 2.45pm as the test only could be performed at the evening.Fine Pak Cik.

acara menunggu

At 2.45,the test still could not be performed as the person in charge was still not around.Fiance said,dia pi jadik Imam solat Jumaat kat Masjid Nabawi kot,so lambat sket.Haha.Kesimpulannya the simple test that only took 10 minutes time to obtain the result was only done at almost 4.15pm.


My fiance without any doubt is not a vampire nor werewolf as he cudnt stand to see even a stain of blood.Kalo dia pitam kat kaunter tuh memang I heret ja.Haha.I have the same problem but would only feel a little bit nausea and it would only happen kalo tengok darah yang banyak.Tapik Arjuna I sombong ok,siap cakap kalo ambik sebaldi ok ja,jangan sket-sket sudah.Hak ah,ye la sangat.

I rasa kalo bawak masok labour room,kalo deliver baby hari Jumaat maybe hari Rabu baru dia dapat tengok anak dia gara-gara pass out.Exaggerate terlebih sudah.Ampon Abang!Haha.

Alhamdulillah,this time balik dapat la settle a few things needed to be done.Dress fitting,invitation cards,HIV test and borang kebenaran nikah,finalize all the wedding stuffs with the kakak pelamin dan sewaktu dengannya.

Well,I got another 3 more weeks to settle everything for the next holiday before the big day and I hope everything will run smooth.Ameen.

Pray for us:).

9 comments:

mas said...

cik kiah...date kenduri bila ni?dekat ngn date mai ka?

h-huda said...

Mas,
Kalo aku jawab kira kat tickers hang ada perasaan nak sekeh aku tak?Haha

Aku awal Dec,Mai time Krismas hohoho.Feel free on 3rd ngan 4th.So,sila lock ur calendar ok.Kad nanti aku bagik.

ilya&fahmy said...

dia buat dah 'arjuna & juwita' dia..erghhh!

h-huda said...

Laling,
Call me Juwita plis.Hahahhahahhaha.

LUTH ^_^ LUNA said...

aku mungkin dapat attend ur wedding...sila bersedia untuk mendengar komen2 tragis ok..haha

Wonderful Life with Mary Kay said...

Ni tgh mood happy nak kawen lah ni.. hati berbunga2 lah tu... seperti ada taman..

h-huda said...

Etty,
Cesh.Rupanya janji-janji palsu hang taboq.Owh,kurang sket tahap kenervousan aku hang tadak.Kalo tak komen secara lansung sungguh mencabar minda.Haha.

Liza,
Haha.Kind of.Ahaks.

Liza said...

Aku tak leh panggil ang Juita sebab nanti aku konpius plak dgn Juita Saleh, our friend tu..haha

h-huda said...

Liza,
Owh,tuh Juita.Neh Juwita.Hahahhahahha.

 
I'm trying to live my life to the fullest. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino