Seriously.28 kah? - ayat tak sedar diri.Haha.And I have the blast one.Thanks for all the wishes and my besday in advance celebration prepared by better half.
It was like 8th wonders of the world to me for him remembering my birth date.*smug*.Seronok?Obviously.Lebih kepada terharu kot.Next year kalo dia tak ingat pun tak ralat as I bleh ja remind him seperti biasa.
It was like 8th wonders of the world to me for him remembering my birth date.*smug*.Seronok?Obviously.Lebih kepada terharu kot.Next year kalo dia tak ingat pun tak ralat as I bleh ja remind him seperti biasa.
Mementang la suma barang yang saya nak mau letak atas pahar.
Chumelness.
He was holding the Baby C like a baby- prektis kot when Zaini said sungguh-sungguh cam pegang anak.Then he said"Tapik tak ikot aku langsung.Ikot mak dia neh".So I thought,mata sepet?Not me.Putih gebu?So not US.Haha.Kecik dan debab?Ok!Fine!!
I salu rasa nyampah tengok bebudak pempuan bawak anak2 patong naik flite.Tetiba I yang angkot.Haha.Dengan riang plak tuh.Morale of the story,as usual - karma works.
Btw,this is one of the best besday ever.Thanks Abang.Love the celeb,love the Che Bit,love kamu:).
I salu rasa nyampah tengok bebudak pempuan bawak anak2 patong naik flite.Tetiba I yang angkot.Haha.Dengan riang plak tuh.Morale of the story,as usual - karma works.
Btw,this is one of the best besday ever.Thanks Abang.Love the celeb,love the Che Bit,love kamu:).
15 comments:
Hahaha. Aku pun ade gak menyampah tengok budak bawak bear bebesar2.. Tapi dengan ko aku bagi exception :) Anyway, happy birthday huda! May you have a prosperous year ahead!
Farina,
Haha.Seb baik ko kasik exception.Aku pon kasik exception utk diri senirik.
Thanks for the wish btw.Ameen:).
laling: i slalu confuse birthday u 26th or 27th. Tapi I dah wish di hari yg btol semalam di fb. Jadik, di sini I rasa tak perlu ulang tayang wish I kecuali,
Happy 18th birtday!
Yelaa. Orang umur 28th dah tak kendong bear dalam flite atau ke mana-mana. hahaha.
Yaya laling,
Ahaks.Thanks for the correct age btw.Tunggu ye,in 3 days time kita sebaya balik.Hehe.
p/s:I tak kendong ok.I bawak paper bag;p.
tersangat lah comel baby tu. well, nak wat mcmana kan. kata ikot mak. kalo ikot bapak jd nobita kot :P
Kc,
Haha.Btol-btol.Wajib la chumel.Kata ikot mak.
eh ni komen ikhlas ye...awak sudah kurus la...haha...
p/s: matyo kata bila hit 28 tahun sungguh rasa dah tua..masa 27 x rasa lagi...bila pandang aiff lagi rasa tua...
Ibu Aiff,
Ye ke awak ikhlas.Ke ayat-ayat manis sebab takot gagal muncul ke wedding saye?
p/s:aku pasan umur aku 28thn bila dok isi borang kebenaran nikah.pastuh aku tgk plak umur hazrul 29thn.owh,dah tua rupanya.haha.
happy 28th!
say hi to baby C..
p/s: karma always works
Kc Bed,
Thanks a bunch.U got another 1 day less than a month to share the age.Well, as emot is not around baby C would be my companion here.Will convey the hi:)
p/s:no doubt:)
happy birthday huda..
and yes.. he's holding like a baby.. :)
Faten,
Thanks dear.Ahaks.He made a gud practical then;p.
Happy birthday hud. Ang mengembalikan nostalgia aku bawa teddy bear besar naik flight 4 thn lalu..huuu..dah lama wei..
Liza,
Thanks:).Haha.Mengembalikan nostalgia tak larat.
Tapik tunang aku mmg rilek la,selamba ja kan kat tgh2 epot tuh dukung Che Bit tuh.Aku pon tak buat.Haha.
ikhlas la..suka mempertikaikan keikhlasan ku tau...
Post a Comment