Hari neh Nisfu Syaaban.Maknanya lepas waktu Maghrib tadik dah tukar buku amalan aku untuk next one year neh.Since I am so far away from Bed and Wafa so I guess bleh kot kurangkan dosa.Muehehe.Ampon kakak2 chantek berdua.Obviously without u both my life wud be colorless.Hiks.
Hari neh jugak, tempat aku blackout fr 4 am in the morning and I went to school without ironing my baju kurung.And..most of my colleagues did too.Owh,yang penting ticer tetap gojes ye kawan2.Haha.And happened to be bekalan air juga tiada until now.The eletricity just been connected around 4.30 pm.Bed said sangat onak duri kehidupan skang.I agree.Never in my life I experienced this kind of situation..except when we were in Gerik.
Tapik,kalo aku susah,ada lagik orang lain yang lagik susah kan?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
5 comments:
amboi2 class blog u ni ;P sempat lg mengata i n bed huhuk..ala kalu u jauh dr kiteorg u bley je buat dosa ngan hzemate u ahaha
weyy jom gi piknik kat jeram bwh skolah tu nak? mendetah nama tempat tu dah lupa aa...wafa! ajak la bed skali!! hahahha
jeram apa benda bawah skolah?
misteri plak i.
alaaa... yg tempat kite bermandi manda masa xde air duluuuu...kat kebun getah tuuuu...hihi... gile ah x pernah jejak kaki balik ke gerik sejak grad form three... mesti gerik dah berubah...
ahahahaha..ceh!ntah2 dah tak wujud lagik ape.btw,gerik sanggih ok skang.haha.dah ada lampu isyarat baru.hiks.
Post a Comment