Thursday, December 22, 2011

Hari Perpaduan Komuniti

Last weekend taman umah we ols merge dengan Community College nearby hold event. Banyak jugak la aktiviti yang dijalankan including cycling, aerobic, exhibition, blood donation, coloring contest etc. Husband was a secretariat member, he was in charge for the cycling event so he couldn't participate. Sungguh busy suami I, by 7.00 am dah ready for the event.Hehe. Since my sister was around, I joined aerobic. Sudah lama tak bersenam.Hoho. Event paling menarik ialah breakfast and lunch provided.Haha.

Umi nak gih aerobik.Babah nak gih jaga event.
Mikhael jaga diri sendiri ok!

Align Center
Booth dari pelbagai jabatan.



Our son always shows a tremendous excitement when he catches a glimpes of food.Haha.

I dh macam robot energizer beraerobik. Muda-muda dulu tak clubbing untuk melenturkan urat - eh, sungguh mau kena panah petir punya statement.Haha.
Event Babah.

Ada jugak acara derma darah.Husband I dah donate a week before. As 6 months needed to generate sel darah baru tadak wakil la umah I. I tak bleh sebab BF.Ada jugak depa bagik subsidi untuk mammogram. Tapik untuk 35 years old and above la.Feeling2 muda jap.

Acara mewarna.I dari kecik-kecik lagik fail.Melukis pandai la sket2.
Btw, I punya minor ialah visual arts ye KPLI dulu.
I rasa suami pon tak tere meluis dan mewarna.
Mikhael nanti mungkin kurang berbakat in arts.Hihi.Kalo pandai mungkin warisi I.Haha.

0 comments:

 
I'm trying to live my life to the fullest. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino