Tuesday, December 22, 2009

Storm Warriors


Walopon Cik Huda dah tengok muvi neh almost a week tapik tetap nak buat review because this is one of my favourite. Supposed to watch it on the 1st day release but as aral melintang maka the plan was pospotned and only managed to watched it last Thursday.


Watched it with my significant other, Mei and Fendy. Significant other actually watched it for the second time as he said the movie was great. Surely no doubt about it as the 1st one also tremendously interesting.


I was a great fan of Pedang Setiawan and a huge fan of Penjejak Awan aka Cloud aka Wan. Boleh tak time matrik orang lain buat final projek utk computer science pasal fotosintesis la, (yaya,u buat tajuk apa?),haiwan la dan lelain yang berunsurkan ilmu pengetahuan tetiba Cik Huda buat pasal Penjejak Awan ( I wish i had the copy of the CD). Pastuh my comic copies dah la pernah kena rampas time form 5 tuh (kalo aku tau sapa pengawas yang rampas tuh skang,aku nak bocorkan tayar keta dia).


Storm warriors sangatla best dia punya CG compared to Storm Riders.Tapik logic la kan,skang dah sanggih teknologi suma.Cloud- eventhough he is heartless dalam citer neh agak berperasaan and I always like him while Cik Bed prefer Penjejak Badai (plus she likes Ekin Cheng,I always go for Aaron Kwok.Hiks)


They ended the movie dengan part Penjejak Awan jatuh gaung tuh.(sori for those who doesnt watch yet) .Inchek Hazrul cudnt stop blaming Er Meng to prevent Cloud from killing Wind eventhough punya la panjang lagik cita dia. Nanti Abg Awan ilang ingatan, Chu Chu ada anak blablabla.Dia tetap gak tuh tak puas ati tu Penjejak Awan mati.Tapik kalo aku tatau aku pon emo. Haha.


Btw,Penjejak Awan sangatlah kool dan hot dalam citer ini.Laalalalla.

0 comments:

 
I'm trying to live my life to the fullest. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino